Matchgroep

De matchgroep bestaat uit samenwerkende mensen uit het bedrijfsleven die de uitvoering van de matches op zich nemen. Zij dagen andere bedrijven uit om mee te doen. In de matchgroep zitten ‘oude rotten’ en ‘jonge honden’. De oude rotten zijn directeuren of senior medewerkers uit het bedrijfsleven met een groot netwerk. De jonge honden zijn meer praktische medewerkers uit het bedrijfsleven die in bedrijfstijd (deels) de uitvoering van de matches op zich nemen.

De Groningse Matchmakers:
Arnoud Schuurman  Radgiver
Arjen P. van Leeuwen  Van Leeuwen Communicatie/Centrumwijzer
Corina Bouwman  BENK Advocaten
Ellis de Vries  Zinn Zorg
Gerben Kiel  Makro
Jan Legters Jan Legters, Legters & Partners
Joke Torenbos, Klantinzicht
Jurjen van der Meer De Zwarte Hond
Klaas Holtman , Het Fonds van Ondernemend Groningen
Marco Agema, Friet van Piet
Paul Kern Paul Kern, Rabobank
Ron Overbeek  Statement communicatie adviesbureau
Stephan Kuipers Dienstverlening
Wessel Zijp Prinsenhof
Gijs Jansen  Floreshuis

 

De PR-groep:

Sandra Boerema, Sanctum Media
Folkert van der Glas, Folkert van der Glas Copywriting
Bea Lip, management-assistente
Pauke Mutsaers, Ecce! Coaching & Ontwikkeling

Betrokken bij de Groningse Uitdaging:

Eduard van den Hoff, Statement communicatie adviesbureau
Annette Jonkhoff, Tekstbureau Annette Jonkhoff
Mathilde Pruntel, Netwerker leefbaarheid Gemeente Slochteren